Elke dag vertellen we elkaar verhalen. Al zolang we ons kunnen herinneren. Maar of we verhalen onthouden en doorvertellen, heeft alles te maken met hoe goed ze zijn. Hoe ze de juiste persoon, op het juiste moment, op de juiste plek de juiste emotie overbrengen.

We besteden meer dan 8,5 uur per dag aan media, hebben supersnelle verbindingen, gemiddeld 11 devices per huishouden en scrollen door meer dan 90 meter aan content. We hebben meer dan ooit te maken met een content overload. Reclame alleen valt al lang niet meer op in de alledaagse jungle van prikkels. Met goede en relevante content realiseer je minder waste en meer impact.

Ik geloof in content die raakt, verhalen die je doelgroep aanspreken en van toegevoegde waarde zijn in hun leven. Verhalen die ze tegenkomen op de plekken waar zij ze interessant vinden en die aansluiten bij hun mediagebruik.

Ik help je graag met het creĆ«ren van die verhalen. Voor jouw merk, product, campagne of persoon. 

Jouw partner voor contentmarketing

Met behulp van contentmarketing zet je jouw verhaal om naar aantrekkelijke communicatiemiddelen: een blog, video, social post of advertorial. Door die middelen goed te plannen in een contentkalender, bereiken we samen de juiste doelgroep en dragen we bij aan jouw marketing- en businessdoelstellingen. Dat doen we met behulp van het spel tussen paid, earned, owned en shared media.

We maken gebruik van die kanalen waar we voor jou zoveel mogelijk bereik realiseren. Of misschien juist engagement of conversie. Dat hangt maar net af van het moment in de customer journey waarop we de doelgroep willen bereiken. Dat kan bijvoorbeeld met behulp van je eigen website, je nieuwsbrief, je vindbaarheid op Google, op social media of via een podcast. 

Meer weten of vrijblijvend kennismaken? Neem contact met me op!