In de zomer van 2019 bliezen we Voor Bolletje de bekende uitspraak ‘Ik zou met jou wel een beschuitje willen eten’ nieuw leven in. In een 360-graden-campagne met een online spin-off van All You Need Is Love als vertrekpunt, bracht ‘Dr. Love’ Robert ten Brink verliefden samen met een romantisch ontbijt. De campagne werd geïntegreerd uitgerold met breed bereik op radio in de ochtendshow van Mattie & Marieke (Qmusic) en op TV (RTL). Online werden de verschillende afleveringen gedistribueerd via native en social video  op de kanalen van All You Need Is Love, RTLXL en RTL Boulevard en via YouTube. Het doel was om de merkvoorkeur- en sympathie en koopintentie van het iconische Bolletje Beschuit te vergroten. Naast een hoog bereik en flinke online impact, leverde de campagne een significante stijging op in bekendheid en waardering. Ook namen in korte tijd de aankoopintentie en het marktaandeel toe.

Als Content & Mediastrateeg was ik vanuit RTL (mede)verantwoordelijk voor de conceptontwikkeling en (digitale) content- en mediastrategie.

Samen met: collega’s van RTL, Qmusic, Fremantle Media, EndemolShine, Mediaxplain*, Bolletje