De afgelopen jaren heb ik voor verschillende merken flink wat mooie projecten mogen doen. Check een aantal van deze cases hieronder!
Ik zou met jou wel een beschuitje willen eten (Bolletje)
In een 360-graden-campagne met een online spin-off van All You Need Is Love als vertrekpunt, bracht ‘Dr. Love’ Robert ten Brink verliefden samen met een romantisch ontbijt.
Q-hotel in de Sneeuw: viral video
In september 2015 voerde Qmusic een herpositionering door, waarin de oude slogan Q Is Good For You plaatsmaakte voor You Make Us Q. Om de nieuwe positionering -met meer dan ooit de verhalen van luiste…
Vlogmeister
Als bewijs van Qmusic’s nieuwe positionering You Make Us Q, ontwikkelden we samen met contentmarketingbureau YUNE een 360-graden bewijscampagne voor het centraal zetten van onze fans met als belangr…
RTL Boulevard platform
Door Fremantle Media en RTL Nederland werd ik gevraagd om invulling te geven aan de online platformstrategie van entertainmentformule RTL Boulevard met drie belangrijke doelstellingen: het ontwikkelen…
Temptation gossip
In gebruikersdata zagen we op het RTL Boulevard-platform een enorme populariteit van content over het guilty pleasure-format Temptation Island. Bezoekers consumeerden bovengemiddeld veel artikelen ove…
Qmusic contentformats
Voor personalities (dj’s), acties en evenementen zoals het Q-hotel in de Sneeuw en de Foute Party van Qmusic, ontwikkelden we ondersteunende videoformats. Zo gaven we de personalities 360-graden…
Protected: Een goed begin van de dag… (McDonald’s)
There is no excerpt because this is a protected post.
Het Geluid in de Qmusic-app
Het radiospel Het Geluid van Qmusic is al sinds 2007 niet weg te denken van de Nederlandse radio. Het principe is simpel: per spelronde krijgt één deelnemer de kans om Het Geluid te raden. Geeft de …
Qmusic Kijk Live
Video Killed The Radio Star? Zeker niet. Video supports the radio star! In de ambitie om van Qmusic een 360-graden contentmerk te maken, lanceerden en ontwikkelden we vanaf 2015 Kijk Live. Dit videoka…